Uživatelské jméno    Heslo
Příště přihlásit automaticky | Zapomenuté heslo | Registrace
HOSTING

4416 Kč / 1800 Kč



Maggots-Lair FacebookMaggots-Lair TwitterMaggots-Lair Last.fmMaggots-Lair Youtube


Twitter Coreyho Taylora!
1/5: "Sólo koncerty na podporu mé nové knihy budou zahrnovat předčítání vybraných kapitol, akustickou show a diskuzi s fanoušky."


2. února přidáno:
 Nová anketa

9. července přidáno:
 Nová anketa

11. března přidáno:
 4 nové artworky

Celkem:
--- 3825 fotek
--- 144 textů písní
--- 139 tapet
--- 95 avatarů
--- 81 artworků
--- 65 významů písní
--- 32 audio preview
--- 24 čtenářských recenzí
--- 22 video souborů
--- 14 rozhovorů
--- 7 audio souborů

Nepřehlédněte:

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!
Metalshop.cz:

Nechoď na koncert jako vandrák!
Obrázek týdne

Přijměte pozvání do sekce Videa!



Věděli jste, že:
Slipknot patří na Facebooku mezi 20 nejsledovanějších hudebních kapel vůbec? Až za nimi jsou jména jako KoRn či U2.


2010-06-22 14:57 Corey(8)
Podle informací serveru DesMoinesRegister.com zemřel baskytarista Slipknot, Paul Gray, na náhodné předávkování morfiem a fentanylem. Informaci potvrdily výsledky pitvy a toxikologické testy, které probíhaly několik týdnů.

Grayovo tělo bylo nalezeno 24. května kolem 11 hodiny ranní v jednom z pokojů hotelu TownePlace Suites. Pracovník hotelu, jenž tělo objevil, vedle Grayovy postele našel injekční stříkačku a nejrůznější druhy pilulek.

Dr. Gregory Schmunk dnes prohlásil, že to byly právě tyto dvě do těla injekčně vpravené drogy, jež Paula usmrtily. Podle Schmunka se léky nalezené u Paulovy postele na smrti žádným způsobem nepodílely.

Pitva navíc dle slov Schmunka prokázala, že Gray trpěl vážnou srdeční chorobou.

Široké veřejnosti nepřístupný pohřeb Paula Graye se konal 28. května v Des Moines, Iowa.

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé.
sliphen | 2010-06-24 20:50 |
 #45 
sliphen1
ja tipujem ze si dal najprv morfium... ten nezabral, a tak siahol po fentanyle, co je cca 50 krat silnejsie analgetikum ako morfium... a uz mala davka moze byt smrtelna... chudak, musel zomierat v strasnych bolestiach :(
Veruu | 2010-06-24 16:34 |
 #44 
Veruu1
no já hlavně nechápu proč by to dělal,když se tak těšil na dítě....
iowa2 | 2010-06-24 10:10 |
 #43 
iowa21
to máš nejspíš pravdu ale já si to nedokážu přiznat že se předávkoval a věčina lidí taky ne
dejvamaggot | 2010-06-24 08:16 |
 #42 
dejvamaggot1
další věc co nechápu je jak ještě někdo muže pochybovat o tom, že se Paul "přefetoval". tvrdý drogy se s lidma táhnou celej život a chuť na ně(závislost) musí bejt velká, spousta lidí na to doplatí a Paul je boužel jeden z nich neutral
dejvamaggot | 2010-06-24 08:12 |
 #41 
dejvamaggot1
no jen zírám o čem to tu blábolíte lol lol nechápu co tady pár lidí kecá za bludy o trávě, když jí očividně viděli jen někde na obrázku anebo 1-2 vyzkoušeli nákej hnusnej bordel... jak uz psal shawn22 tak z trávy je individuální stav... a navíc ten stav je uplně o něčem jinym kdyz hulit člověk začíná, anebo hulí už dlouhodobě cool tongue
Picklenose17 | 2010-06-24 07:28 |
 #40 
Picklenose171
Trošku mi to tu začína připadat jako něaká drogová poradna...
Shawn22 | 2010-06-23 21:06 |
 #39 
Shawn222
Nookie : jedna věc je lampa a druhá venek...druhá je péče o kytku a 3 genetika...takže to máš docela jedno...hlavně si myslím že je to mnohem bezpečnější než alkohol...(vyzkoušeno v praxi)
Lessa | 2010-06-23 16:36 |
 #38 
Lessa1
Myslíte, že sou ty debaty (ve spodních komentářích) nutný? Nevim kdo to tu psal, ale měl pravdu že nám to Paula nevrátí
Shawn22 | 2010-06-23 15:16 |
 #37 
Shawn222
vorlik.dj.sid : a měl si to aspon nekdy,vis ty ucinky jsou hodne individuální :D ??? já měl taky takovej názor ( už dávno)
...a k tomu pořekadlu o mrtvích jen v dobrém....no nevím jestli se to hodí ke každému mrtvému ale aspon k paulovi ano....R.I.P PAUL GRAY 2#
Nookie | 2010-06-23 14:09 | O huleni :-)
 #36 
Nookie1
iowa2: lol ja se ti směju,tak nemaš hulit lampu blbče,pokud hulis poprve tak vzdycky venek! lol
-ale stejne nechapu co proti tomu huleni vsici mate,ja teda nerikam ze bych hulil nejak casto ale neni nad to si po flašce rumu dat sklo,to je KARMA lol
-no a k tomu ze to vypatlava mozky...neni to pravda,je to individualni,znam lidi co si davaj gram denně a jsou treba po roce uz takov bez duse,naopak znam i takovy co tim ze hlijou jsou jeste chytrejsi a nemaj vubec problem s navazanim vztahu s jinou osobou
amphetamine | 2010-06-23 12:05 |
 #35 
amphetamine1
Ciste hypoteticky, nemel by se spis lecit, kdyby vedel, ze ma srdecni chorobu? A kdyby se lecil, predepsal by mu doktor morfium ?

Kdyby nevedel, ze ma srdecni chorobu, nebylo by mu divny, ze ho boli v hrudniku ? Me teda kdyby bolelo v hrudniku tak rozhodne nezacnu brat morfium ale pujdu k doktorovi a ten by me asi nak zacal lecit a ne jen tlumit bolest.

Ja osobne si teda myslim, ze bud v tom byl umysl, nebo to ignoroval. Kazdopadne i kdyby se lecil, vedel o tom a presto mel bolesti, tak si myslim, ze brat drogy je stejne ta nejhorsi cesta, i pres to, ze si tim ulevoval od bolesti..
Corey(8) | 2010-06-23 01:34 |
 #34 
Corey(8)admin
mně se nelíbí jeho pošpiňování, ale zároveň se mi nelíbí ani ta glorifikace, kterou tady někteří rozjíždějí.. proto držím hubu a radši se k tomu nevyjadřuju.. svůj smutek jsem vyjádřil po oznámení jeho smrti a nevím, k čemu tyhle neustálé spekulace vedou.. život mu to už rozhodně nevrátí.. right
iowa2 | 2010-06-23 00:03 |
 #33 
iowa21
ten infark me tak napadl nevěděl jsem jak to popsat
denny | 2010-06-23 00:01 |
 #32 
denny1
iowa2: Kde jsi sehnal ten infarkt? lol
Každopádně se potvrdilo jen to, co se očekávalo sad R.I.P. Paul Gray
vorlik.dj.sid | 2010-06-22 23:40 |
 #31 
vorlik.dj.sid4
To ne, ale proč by teda bral zrovna analgetika? A celkově je mi to jedno ale nelíbí se mi jak tu některý lidi pošpiňujou Paula...
iowa2 | 2010-06-22 23:33 |
 #30 
iowa21
mírně ale bolí a v těším stádiu bolí víc
iowa2 | 2010-06-22 23:32 |
 #29 
iowa21
ale u někerých druhů chorob srdce je známo že bolí
roach | 2010-06-22 23:26 |
 #28 
roach1
to že měl vadu srdce ještě neznamená že ho to muselo bolet :P
iowa2 | 2010-06-22 23:16 |
 #27 
iowa21
to jak o paulovi mluvíte je pičovina tak dobře bral morfium ale proto že věděl že má něco se srdcem a chtěl si ulevit od bolesti ale jesti ho tenkrát chytla větší bolest něž nikdy jindy tak si vzal víc protože to dvakrát víc bolelo a jak mile si to vzal tak to jeho srdce najednou stratilo svou funkci tím myslím infarkt ale naněj budu vždy vzpomínat v dobrém i ve zlém .

Shawn22 nevím proč to hulíš ja si jednou s kamošema zahulil abylo mi blbě celej tejden zté trávy ale jako byl to šťastný ojamžik byl jsem chvíly šťastnej ale pak to pomynulo byl jsem jen zhulenej
roach | 2010-06-22 22:43 | Big mouth fuckers..
 #26 
roach1
tu p*čujete, a přitom jste všichni moc dobře věděli že něco bere...nikdy se tim netajil. měl prostě koule, a nebál se toho...žil na plno-umřel na plno laidback
vorlik.dj.sid | 2010-06-22 22:21 |
 #25 
vorlik.dj.sid4
Shawn22: Ano nepochopim co z toho člověk má protože bezdůvodně si takovou sračku nikdy nevemu. Nestojim o to. Vim co to udělalo z ostatních lidí který znam a opravdu bych nechtěl dopadnout jako oni. A pokud jde o Paula tak už prosimtě drž hubu. A vůbec všichni čůráci co tu najednou kritizují Paula. Asi neznáte větu "O mrtvých jen v dobrém"....
Thaenor | 2010-06-22 22:04 |
 #24 
Thaenor1
Shawn22 : Že kouříš marihuanu, tak si myslíš, že tě to nějak nepostihne? Já znám případy, co kouří denně i 3x-4x a když se na ně teď podívám, tak jsou to trosky. A neříkej, že jim to udělala špatná strava. Paula to ale nevrátí, tak se vyserte na nějaké debaty co je špatný a co není ať si každej dělá co chce a když se předávkuje lékama tak je to hold smůla a už to vrátit nejde.
Shawn22 | 2010-06-22 21:55 |
 #23 
Shawn222
vorlik.dj.sid : jde videt ze o mařeně víš velké kulové ale co už(no co z toho mam ??? to ty nikdy nepochopíš)....a jak můžeš vědět že to předávkování nebylo záměrné ......hlavně že chytrý Pi*a....kdyby si měl aspon dostatek informaci k události..teprve pak dělej frajera...
ancik00 | 2010-06-22 21:23 |
 #22 
ancik001
Paul prostě byl legenda už za svého života, takže se to nemění ani po jeho smrti. Navíc mě by bylo jedno kdyby fetoval nebo ne... Ale takhle měl poněkud důstojněší smrt než ty stovky muzikantů, který si asi mysleli: ,,Jee hele kokain to mi nic neudělkám si trochu dám..." Paul si prožil svoje a věděl, jaký jsou drogy svinstvo, takže ty jsem vyřadila hned na začátku... A jestli si prostě dal víc morfinu než potřeboval, tak to už byla tíha okamžiku... Když vás něco bolí, tak si chcete ulevit od bolesti. Paul si ulevil, ale nevěděl jaký to bude mít následky. A jestli o něm někdo tvrdí že to byl feťák, tak za nim zajdu zlomim mu žebra a chci vidět jak vydrží bez prášků proti bolesti!
kain | 2010-06-22 21:11 |
 #21 
kain2
Je to debil žýe se přefetoval chpu proč bral ale měl si dávat bacha.
MacTavish | 2010-06-22 21:09 | MacTavish
 #20 
MacTavish2
paul byl pro mě super člověk..mrzí mě že ho tady někteří lidi považují za feťáka takže souhlas s Fireblade666..
vorlik.dj.sid | 2010-06-22 20:57 |
 #19 
vorlik.dj.sid4
Shawn22: Tak to seš prostě dement no. Co z toho hulení máš? I pokud to budeš brát v malym množství tak ti to stejně postupně dojebe mozek + ani si nezašukáš. Nějáká čutka ti se srdečníma potížema nepomůže ani ti moc neuleví. Mysli si co chceš ale tohle neni Paulova chyba. Chtěl bych vidět tebe kdyby si měl srdeční problémy. Neřekl bych kdyby se ukázalo že bral herák, kokain nebo podobné sračky ale tohle...
Shawn22 | 2010-06-22 20:34 |
 #18 
Shawn222
vorlik.dj.sid : to je sice pěkné ale jehly mě přijdou hrozně proti srsti...já třeba du max do čutky....
antistar | 2010-06-22 19:54 |
 #17 
antistar2
souhlas s Fireblade666,kdyby se Corey v době Vol3 uchlastal,k čemuž měl náběh,nebo se mu podařila sebevražda,byl by pro všechny jen ochlasta a slaboch sebevrah?Painkillery neboli léky tišící bolest bere kdekdo,když vás bolí zub,hlava,břicho nebo já nevím co,sáhnete po iblaginu,ani nemrknete...když trpíte velkejma bolestma,budete brát morfium,až na něm budete závislý,nebo prostě proto,že vám nic jinýho nezabírá...ve videu je napsaný,že případ je stejně ještě nevyřešenej...Mně osobně Paul chybí a vždycky bude,protože i když bral fet,tak byl člověk,kterej si zasloužil to,aby ho lidi milovali pro to,jakej byl...ne jako ty smažky,který jen kradou a škoděj,to je velkej rozdíl!
michal22 | 2010-06-22 19:50 |
 #16 
michal223
co na to rict...snad jen R.I.P cry
darthadamus | 2010-06-22 18:38 |
 #15 
darthadamus1
Chudák Paul cry .... A souhlasím s Fireblade666
Fireblade666 | 2010-06-22 18:15 |
 #14 
Fireblade6662
Presne tak...nei to lehky byt nemocnej na srdce a nemyslim si ze by se predavkoval schvalne..ja na neho budu vzpominat jako na skveliho hudebnika a super cloveka...no a vy co pisete komentare o neco niz...najednou se vam hnusi co?! fetak skurvenej je to ze? jste zmrdi a ne maggoti!
Lessa | 2010-06-22 17:42 |
 #13 
Lessa1
vorlik.dj.sid: naprosto souhlasim...nejspíš to neudělal vědomě, vždyť jeho manželka říkala, že se strašně těšil, až se jim narodí dcera a on bude otcem....zní to hrozně, ale nejspíš se předávkoval omylem cry
vorlik.dj.sid | 2010-06-22 17:32 |
 #12 
vorlik.dj.sid4
Nevim proč ste všichni tak zhnusený. Morfium i fentanyl jsou sice drogy ale v medicíně se normálně používaj jako analgetika a anestetika. Docela bych i věřil že Paul je používal dlouhodobě pokud měl problémy se srdcem protože se nejedná o nic bezbolestnýho... bohužel přehnal to sad
Hrkal | 2010-06-22 17:30 |
 #11 
Hrkal1
Shawn2.: nemuzu nez souhlasit :(
Shawn22 | 2010-06-22 17:18 |
 #10 
Shawn222
neřeknu kdyby si dal občas brko ,ale tohle se mi prostě hnusí...
people_equal_shit | 2010-06-22 16:55 |
 #9 
people_equal_shit2
stejně by asi uumřel když měl srdeční chorobu sad
MaLdA | 2010-06-22 16:54 |
 #8 
MaLdA4
Nechápu ty lido co do drog úbec lezou !!
sickness | 2010-06-22 16:51 |
 #7 
sickness3
fetáky von !
Fireblade666 | 2010-06-22 16:50 |
 #6 
Fireblade6662
Achjo...
expy | 2010-06-22 16:42 |
 #5 
expy2
Může bejt něco horšího než když se něčí idol ufetuje k smrti?
LammerOutsider | 2010-06-22 16:23 |
 #4 
LammerOutsider2
feťák !! fuj
Hades | 2010-06-22 15:47 |
 #3 
Hades2
No potvrdilo se co jsme všicni tušili takže žádné překvápko sad
MacTavish | 2010-06-22 15:40 | MacTavish
 #2 
MacTavish2
zasr.ný drogy sad
Vessi | 2010-06-22 15:25 |
 #1 
Vessi1
:'(
Sekce, novinky, soutěže, foto, multimedia, affiliates: Corey(8)     |     Design, html, css, php & mysql, server, sponzor: Venom
[ jakékoli neoprávněné kopírování veškerých textů, zdrojových souborů a grafických prvků z tohoto serveru je přísně zakázáno ][CNW:Counter]