Uživatelské jméno    Heslo
Příště přihlásit automaticky | Zapomenuté heslo | Registrace
HOSTING

4416 Kč / 1800 Kč



Maggots-Lair FacebookMaggots-Lair TwitterMaggots-Lair Last.fmMaggots-Lair Youtube


Twitter Coreyho Taylora!
1/5: "Sólo koncerty na podporu mé nové knihy budou zahrnovat předčítání vybraných kapitol, akustickou show a diskuzi s fanoušky."


2. února přidáno:
 Nová anketa

9. července přidáno:
 Nová anketa

11. března přidáno:
 4 nové artworky

Celkem:
--- 3825 fotek
--- 144 textů písní
--- 139 tapet
--- 95 avatarů
--- 81 artworků
--- 65 významů písní
--- 32 audio preview
--- 24 čtenářských recenzí
--- 22 video souborů
--- 14 rozhovorů
--- 7 audio souborů

Nepřehlédněte:

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!
Metalshop.cz:

Nechoď na koncert jako vandrák!
Obrázek týdne

Přijměte pozvání do sekce Videa!



Věděli jste, že:
Slipknot patří na Facebooku mezi 20 nejsledovanějších hudebních kapel vůbec? Až za nimi jsou jména jako KoRn či U2.


2011-01-30 18:14 Corey(8)
V nejnovějším rozhovoru pro magazín Billboard mistr Corey Taylor nepotvrdil ani nevyvrátil množící se spekulace o tom, že právě on je tím "známým zpěvákem", který doplní řady rockové "super-kapely" Velvet Revolver. "Pokračování příště!," řekl Corey pro Billboard.com s dlouhým a srdečným smíchem. Cokoliv bližšího však sdělit odmítl.

K budoucnosti Slipknot řekl v souvislosti s loňským úmrtím Paula Graye následující: "Procházím si to tam a zpět. Jsou chvíle, kdy si říkám 'Pojďme v tom už kvůli Paulovi pokračovat' a pak momenty, kdy si říkám 'Bez něj už to není to samé'. Teď se hlavně soustředím na to, abychom nic neuspěchali. Ztratili jsme obrovský kus naší kapely - dle mého vůbec ten největší - a už to nemá ten náboj. Teď se k tomu snažím přistupovat krůček po krůčku a doufám, že ostatní kluci v kapele to vidí podobně."

Ohledně případného nahrávání nové Slipknot desky řekl Corey toto: "Je mnoho věcí, jež si musím ve svém nitru sám pro sebe ujasnit, než o tom vůbec začnu uvažovat. Je zde velká část mého já, která si říká, jestli jsem vůbec ještě vhodný chlápek pro tu kapelu. Jsem už v mém životě na úplně jiném místě.. hudebně, duševně. Už nejsem to naštvané dítě. Mnoho věcí už pro mne nemá takový význam a mnoho věcí už nepotřebuji předávat světu. Dává to ještě smysl? Uvidíme."

Bubeník Velvet Revolver, Matt Sorum, i jeho kolega Slash nedávno poznamenali, že zpěvák, s kterým v současné době spolupracují, je "známé jméno" a jeho styl je o "něco tvrdší" než projev jeho předchůdce Scotta Weilanda. Taylor navíc s kapelou jammoval už v minulosti, ale z případné spolupráce tehdy sešlo.

Spekulace jsou rozhodně na místě, prohlášení Soruma totiž nápadně připomínají situaci okolo Coreyho Taylora: "Je to člověk, kterého jsme sledovali dlouhou dobu, ale nebyla vhodná příležitost. Nekrademe jiným kapelám lidi. Weiland byl k dispozici, nebyl tehdy členem Stone Temple Pilots. U tohoto zpěváka je to velmi podobné."

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé.
Sobi | 2011-02-02 23:25 |
 #30 
Sobi2
predatorii: evidentně jsi nepochopil ani zlomek zlomku toho, co jsem napsal a proto jsi napsal, že jsem nepochopil ani zlomek toho, co jsem napsal, ale v pohodě, nemusíš se kvůli tomu na sebe zlobit laidback (a hláška o nošení dříví do lesa se zde jeví celkem nelogicky)
nero | 2011-02-02 18:12 |
 #29 
nero2
skyline73: nikdo. stejně jako žádnej basák nebude vhodnější
MaLdA: to určitě ne.. řekl bych, že se dostali nejvíc do povědomí a získali širší okruh posluchačů zpívanejma hitovkama, jako jsou Duality, nebo Before I Forget.
MaLdA | 2011-02-02 16:08 |
 #28 
MaLdA4
Kdyby SlipKnoT měli všechny desky jako IOWA tak by se podle mě nedostali tam kde jsou.
skyline73 | 2011-02-02 11:47 |
 #27 
skyline731
Buď se bude věnovat jedné kapele nebo druhé a navíc kdo by byl pro Slipknot vhodnější ?
predatorii | 2011-02-02 09:37 |
 #26 
predatorii1
Sobi: Evidentně jsi nepochopil ani zlomek toho, co jsem napsal neutral ... nicméně fuck it, ... tady něco vysvětlovat je myslím nošení dříví do lesa :D:D:D ...
Sobi | 2011-02-01 23:21 |
 #25 
Sobi2
Heleďme, poslední tři mě dobře pochopili smile
predatorii: ano opravdu si myslim, že hádanim jste se nikam nedostali a ty jsi toho vypotil možná ještě víc jak mjkl yawn
vyderifogilni.smrlic | 2011-02-01 21:50 |
 #24 
vyderifogilni.smrlic3
nero: taky souhlasim, ale že by byla blbost se dávat dohromady si nemyslim...vim jak to myslíš, a částečně souhlasim, že už to "nebudou oni", ale mě by stačilo kdyby se dali dohromady a hráli koncerty....album už neočekávám a asi ani nechci, ale chci je vidět a slyšet naživo.. :)
shawn22 | 2011-02-01 21:00 |
 #23 
shawn222
nero : Nezbývá mi než souhlasit.
nero | 2011-02-01 18:48 |
 #22 
nero2
Zdá se mi, jako by tu nikdo nemohl mluvit normálně a slušně (Vorlik, Mjkl)... bored Jenom jsem chtěl říct, že je Corey upřímnější, než jsem si myslel. Přece jenom například to, jak v poslední době tak hrozně vychvaloval svoje desky... Přišlo mi to trochu neupřímný, ale to nic nemění na tom, jak moc ho uznávám. Každopádně se mu nedivim. Už neni uplně nejmladší a po deseti letech už má člověk uplně jinej pohled na věci... Fanoušci Slipknot (tim nemyslim všechny) čekaj od nich nářez. Už AHIG byla mnohýma kritizovaná, že je vyměklá a už to neni jako bylo. Ale člověk nechce hrát celej život jenom nářezy s textama o smrti, na kterou už delší dobu nemá ani pomyšlení. To, co teď cejtí uplatňuje ve Stone Sour, tam se to hodí. Ale já osobně si teda písničky od SS v Slipknot absolutně nedokážu představit... Aspoň takhle se to teda jeví mně.
A co teprv, když umřel Paul... Přijde mi jako blbost se dávat znova dohromady, protože Slipknot mi nepřijdou jako kapela, kde by se dal někdo nahradit. Sice je to pro všechny těžký, protože už od nich nikdy nic nebude, ale stejně když něco udělaj, nebo je uvidíme naživo, nezbavíme se tý myšlenky "už to zdaleka tolik nešlape"... Prostě Coreyho chápu.
predatorii | 2011-02-01 17:49 |
 #21 
predatorii1
Mjkl: Při vší "úctě" k tobě, tohle není otázka interpretace. Kdybych to nebral s nadsázkou, tak bych tě odhadoval na patnáctileté labilní dítě, co si myslí, že sežralo všechen rozum a že ostatním je třináct... Takhle tě mám jen za ukázkovýho "maggota", kterých je jako plevelu ... bohužel neutral :D:D:D ... No offence, ber to s nadsázkou ;-) :D:D:D
predatorii | 2011-02-01 17:49 |
 #20 
predatorii1
Mjkl: Při vší "úctě" k tobě, tohle není otázka interpretace. Kdybych to nebral s nadsázkou, tak bych tě odhadoval na patnáctileté labilní dítě, co si myslí, že sežralo všechen rozum a že ostatním je třináct... Takhle tě mám jen za ukázkovýho "maggota", kterých je jako plevelu ... bohužel neutral :D:D:D ... No offence, ber to s nadsázkou ;-) :D:D:D
Mjkl | 2011-02-01 17:30 |
 #19 
Mjkl3
predatorii: záleží na člověku jak si to vyloží, někdo to veme s nadsázkou, někoho se to dotkne, to je hold na vás na lidech... evil
predatorii | 2011-02-01 14:04 |
 #18 
predatorii1
Absolutně nepobírám, proč si berete do huby vorlika *TIRED* ... Má naprosto logický pohled na věc podpořený vhodnými argumenty a shodit to kecama "Hádáním se nikam nedostanete ...", jako když vidím, co tady vypotil Mjkl, tak prostě rovněž nemůžu zůstat v klidu, to jsou sračky na entou a přitom to podává s takovou dávkou jistoty a arogance, že by jeden zaplakal, jaká sorta lidí poslouchá SlipknoT ...
Mjkl | 2011-02-01 12:50 |
 #17 
Mjkl3
Jo píšu jak prase a vůbec mi to nevadí, jestli to vadí vám, váš boj...
Sobi | 2011-02-01 00:20 |
 #16 
Sobi2
Proto jsem zmínil, že píše jak prase. wink Ale takovým hádáním se nikam nedostanete/nedostaneme. Ať ukáže čas cool
vorlik.dj.sid | 2011-01-31 23:40 |
 #15 
vorlik.dj.sid4
Sobi: Přečti si prvních 6 slov a poslední větu v jeho komentu... to mluví za vše
Sobi | 2011-01-31 22:02 |
 #14 
Sobi2
Co mjkl napsal dementního? Nikdo neni deset let stejně nasranej, s každym hne úmrtí kamaráda... S tim že to napsal jak prase se tady už počítá (viď vorliku) smile
vorlik.dj.sid | 2011-01-31 20:12 |
 #13 
vorlik.dj.sid4
Proč? smile Kdyby Mjkl nenapsal takovou demenci a nedělal chytrýho jak všichni nevíme o čem mluvíme tak je to ok...
vyderifogilni.smrlic | 2011-01-31 20:06 |
 #12 
vyderifogilni.smrlic3
vorilk.dj.sid: prosimtě uklidni se.. bored
vorlik.dj.sid | 2011-01-31 20:00 |
 #11 
vorlik.dj.sid4
Mjkl: Jooo my vůbec nevíme co mluvíme, hlavně že ty si chytrej jak rádio. Doufam že seš jeden z těch retardů co by rád 100 alb Iowa a jakmile se skupina trochu vyvine a začně hrát i něco jinýho tak z toho vyvozuješ sračky typu "Corey už není ten nasraný týpek, jak před 10 lety...". Chceš snad říct že když AHIG neni plný vypalovaček tak Corey nemůže být nasraný? Každý v sobě má nenávist vůči něčemu. Jo třeba už teď neni tak nasranej jak dřív, možná už má z života dobrej pocit ale vždycky je tu něco co člověka nasere...

A ano - SlipKnoT ztratili součást skupiny ale mají v plánu pár koncertů tak jak tu kurva můžeš tvrdit že to dál nejde? Jo taky jsem si zezačátku myslel že je to v hajzlu všechno ale tenhle fakt všechno vyvrací. A co se ti na mojem předešlym komentu tak nelíbilo že podle tebe nevim co mluvim? Že Corey je nedílná součást skupiny? To snad podle tebe neni pravda? Víš co... příště si to nejdřív urovnej v hlavě ať sem zase nenapíšeš absolutní píčovinu. Nebo jednoduše drž hubu a krok...
cody | 2011-01-31 19:37 |
 #10 
cody1
michal22: Jenže Myles Kennedy odmítl, bude se věnovat své kapele smile
michal22 | 2011-01-31 17:06 |
 #9 
michal223
Tohle je zatim cista spekulace... dalsi mozny zpevak je i myles kennedy z alter bridge, kteryho dost protlacuje slash...
Mjkl | 2011-01-31 16:54 |
 #8 
Mjkl3
Hoši ani jeden nevíte co mluvíte, ostatně jste mohli vidět i na poslední desce SlipKnot, Corey už není ten nasraný týpek, jak před 10 lety, už trochu dospěl, tak proto ho to už tolik nebere a ani se mu nedivím...

Navíc, když člověk ztratí nejlepší část své kapely, tak to prostě dál nejde. To samé jako u Pantery, když zemřel Dime. Pokud jste to nepochopily, rači držte hubu a krok a berte to jako fatk.

Hawk!!!!

evil
kozhaakk_666 | 2011-01-31 15:50 |
 #7 
kozhaakk_6661
a aj keby slipknot pokracoval dalej myslite ze to bude ten isty slipknot ako predtym??bez pauliho to nebude ono coreymu prepina v bedne...jediny kto chce pokracovat je joey a shawn...to uz proste nebude ono bol by som sice rad keby pokracovali ale uz to nebude ten blazninec ako predtym
MaLdA | 2011-01-31 14:27 |
 #6 
MaLdA4
S Coreym by si potřeboval někdo promluvit ať ho už uklidní, jinak to nedopadne dobře.
antichrist_666 | 2011-01-30 23:37 |
 #5 
antichrist_6663
Corey : Jsem už v mém životě na úplně jiném místě.. hudebně, duševně...podla mna tym chcel povedat ze mu vekom zacina vyhovovat viac pohodovejsie spievanie ako spieva v stone sour a aj taky styl hudby..
Saboterik | 2011-01-30 23:37 |
 #4 
Saboterik2
vorlik.dj.sid presne tak suhlasim ... určite je v nom aj to naštvane díte ako povedal ... to v človeku podla mna ostane. Nechapem ako môže hentak rozmýšlať ved ta skupina je jeho život mal by sa troška spametat a snažit sa dostat aj do roli maggota ... keby vedel čo tieto slova robia s fanušikmi neutral...samozrejme treba rešpektovat jeho zmyšlanie taktiež som ho nechcel nijak zkritizovat
vorlik.dj.sid | 2011-01-30 23:31 | 515
 #3 
vorlik.dj.sid4
Tím mým komentářem jsem nechtěl Coreyho nijak kritizovat... pouze mi jeho způsob myšlení nejde do hlavy. Kurva však tj jak kdyby někdo uvažoval nad tim zda se čokoláda hodí do čokoládové zmrzliny... jestli náhodou vanilka nebo karamel v čokoládový zmrzlině nebudou lepší. Corey je nedílná součíst skupiny stejně jako všichni ostatní....
maggot_to_death | 2011-01-30 22:27 | _____
 #2 
maggot_to_death1
velvety mám celkem ráda hej ale aby tam zpíval Corey...
všici stejně chcou aby zůstal u Slipknot, vím, že on si dělá co chce a nenechává si od nikoho poroučet ale.....
takže vlestně jsem chtela říct to samý co je v 1. komentu
vorlik.dj.sid | 2011-01-30 21:56 |
 #1 
vorlik.dj.sid4
Jestli je Corey vhodný pro SlipKnoT? Heh, když né on tak kdo jiný? Sračka prostě.... doufam že se jenom špatně vyspal
Sekce, novinky, soutěže, foto, multimedia, affiliates: Corey(8)     |     Design, html, css, php & mysql, server, sponzor: Venom
[ jakékoli neoprávněné kopírování veškerých textů, zdrojových souborů a grafických prvků z tohoto serveru je přísně zakázáno ][CNW:Counter]