|
|
4416 Kč / 1800 Kč2. února přidáno: Nová anketa 9. července přidáno: Nová anketa 11. března přidáno: 4 nové artworky Celkem: --- 3825 fotek --- 144 textů písní --- 139 tapet --- 95 avatarů --- 81 artworků --- 65 významů písní --- 32 audio preview --- 24 čtenářských recenzí --- 22 video souborů --- 14 rozhovorů --- 7 audio souborů Nepřehlédněte: Slipknot patří na Facebooku mezi 20 nejsledovanějších hudebních kapel vůbec? Až za nimi jsou jména jako KoRn či U2. src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> |
2012-10-24 20:01 Corey(8) komentáře (9)
Bloody Disgusting: Jak vidíš hudební styly ve srovnání s těmi před pěti či deseti lety? Je to trošku depresivní (směje se). Opravdu to tak je. Během let toho bylo spoustu vykradeno. Dnes to vypadá jako zvláštní mix 60. a 80. let. V 60. letech šlo totiž v hudbě hlavně o singly a k tomu připojte ten zvláštní, příšerný, nuceně popový zvuk z let 80. Teď je v hudebním průmyslu spousta lidí, kteří nemají žádný talent, protože jejich nedostatky zakryje technologie. Ti všichni teď přicházejí se svými singly, a protože venku jednoduše nic jiného není, lidi se tím nechají krmit jako hamburgery. Celé odvětví je teď hodně, hodně zkomercionalizováno, což by mi bylo defakto jedno, kdyby ti lidi měli alespoň talent. Když něco poslouchám a zjistím, že z toho někdo udělal sračku, okamžitě to vyhazuju z okýnka mého auta. Řešil jsem to zrovna včera, protože v televizi opakovali Grammy - řekl bych, že tři ze čtyř nominovaných byli auto-tune (koule ve svěráku prohnané mašinkou viz. Lil Wayne pozn. C(8)) zpěváci. V takovém případě byste neměli být nominováni na nic, co se pojí se zpěvem. Měli byste být nominováni v nějaké instrumentální kategorii, protože za vás všechnu práci vykonal počítač. Pokud zníte víc jako klávesy než jako člověk, neměli by vám umožnit odejít s jednou z těch cen. Samozřejmě jsem v tomto ohledu v minoritě, což mě sere ještě víc. Bloody Disgusting: Myslíš si tedy, že je dnešní generace líná nebo snadno zmanipulovatelná? Jak se to podle tebe odrazí na hudebním průmyslu a hudbě jako takové? Myslím, že pokaždé je jedna polovina generace svým způsobem líná. O to lépe pak ale zákonitě pracuje ta druhá. Myslím, že generace, jež si ujíždí na všech těch popových věcech, bude stejná jako ta, která kdysi poslouchala Ricka Astleyho. Kvůli tomu, jak technologie ničí muziku, se prostě musí zrodit generace, která půjde zcela proti proudu. Na cestě je podle mě hodně poctivých rock 'n' rollových kapel. Doufám. Je to trochu depresivní, když vidíte, jak téměř celou scénu tvoří auto-tune zpěváci a všechny ty zkurvené hipster indie kapely, které jsou teď v každé reklamě. Časem to ale bude jako se mnou. Vyrůstal jsem v 80. letech a na tehdejší popový odpad jsem říkal jenom něco jako "Co to má být?", takže jsem se pochopitelně uchýlil k thrash metalu, potažmo k punkové a hardcore scéně, což mi vytvořilo dobrý základ k tomu, abych tvořil hudbu, kterou dnes dělám. Ta druhá část nové generace se podle mě zjeví v nejzbližších pěti letech.
nero | 2012-10-26 01:31 |
#9
Sobi | 2012-10-25 19:05 |
#7
To s tebou souhlasim Corey(8), dnešní hipsteři jsou fakt debilní pozéři co s původníma jazzovýma hipsterama nemaj nic společnýho, ty brejle jsou strašný (Jim je přece taky má ) a nezávislá póza je na pěst.
Ale indie-rockový kapely nesplňujou ani jednu tuhle strašnou podmínku a nezávislý labely vznikly právě kvůli tomu, aby nevznikali tyhle sračky o kterejch Corey mluvil.
KennyTheMaggot | 2012-10-25 16:50 |
#6
Corey(8) | 2012-10-25 14:35 |
#5
indie hipster je naopak přesné - ty typicky tlusté hipster obroučky u brýlí bych zakázal každému, kdo nesplní nějaký základní inteligenční test, protože začínám mít pocit, že se do té role stylizují hlavně totální vymaštěnci, co chtějí vypadat cool, nezávisle a chytře.. tahle hipster móda - navíc ve spojitosti s "nezávisláckou" pózou - je prostě příšerná..
Sobi | 2012-10-25 13:29 |
#4
Corey(8) | 2012-10-25 13:04 |
#3
nero | 2012-10-25 03:18 |
#2
nic proti, ale přijde mi trochu omezený řikat o něčem, že to už neni hudba. hudba se někam vyvíjí a ať už se to někomu líbí nebo ne, furt je to hudba. třeba v industrialu jsou taky někdy spíš zvuky než tóny a přitom je to hudba. ale jinak s coreym naprosto souhlasim, hodně mě to sere. hlavně jsem rád, že to konečně někdo začíná prohlašovat, protože většina lidí podle mě neví, co všechno se dá udělat ve studiu při postprodukci. trochu mě ale zaráží to, že mu nevadí triggerování bicích a to na all hope is gone se slipknot maj.
|