Uživatelské jméno    Heslo
Příště přihlásit automaticky | Zapomenuté heslo | Registrace
HOSTING

4416 Kč / 1800 Kč



Maggots-Lair FacebookMaggots-Lair TwitterMaggots-Lair Last.fmMaggots-Lair Youtube


Twitter Coreyho Taylora!
1/5: "Sólo koncerty na podporu mé nové knihy budou zahrnovat předčítání vybraných kapitol, akustickou show a diskuzi s fanoušky."


2. února přidáno:
 Nová anketa

9. července přidáno:
 Nová anketa

11. března přidáno:
 4 nové artworky

Celkem:
--- 3825 fotek
--- 144 textů písní
--- 139 tapet
--- 95 avatarů
--- 81 artworků
--- 65 významů písní
--- 32 audio preview
--- 24 čtenářských recenzí
--- 22 video souborů
--- 14 rozhovorů
--- 7 audio souborů

Nepřehlédněte:

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!
Metalshop.cz:

Nechoď na koncert jako vandrák!
Obrázek týdne

Přijměte pozvání do sekce Videa!



Věděli jste, že:
Slipknot patří na Facebooku mezi 20 nejsledovanějších hudebních kapel vůbec? Až za nimi jsou jména jako KoRn či U2.


2010-09-20 19:32 Corey(8)
Joe Bosso ze serveru MusicRadar.com pořídil velmi zajímavé interview s Coreym Taylorem, během něhož probrali vše podstatné okolo nové desky Stone Sour, ale nakousli také palčivou otázku budoucnosti Slipknot. Kompletní přepis tohoto povídání najdete zde:


MR: Co bys označil jako hlavní rozdíly v nahrávání "Audio Secrecy" a vaší předchozí desky "Come What(ever) May" z roku 2006?

Když pominu všechny osobní záležitosti, k žádným velkým změnám nedošlo. Víš, někteří z nás v téhle kapele působili ještě před Slipknot, takže se známe opravdu dobře a za ta léta jsme skutečně dospěli. Nikdo není vyveden z míry, když ho ostatní podrobí konstruktivní kritice nebo mají nějakou připomínku. Jsme tu proto, abychom dělali tu nejlepší možnou hudbu.

Největší změnou byl asi materiál, který přinesl Roy. Napsal fantastický materiál, který nepostrádá rytmiku ani melodii. Je to vůbec poprvé, kdy měl možnost psát pro kapelu, v níž zrovna působí. Musím říct, že jeho písně jsou neuvěřitelně soudržné se vším, co jsme napsali. Je to ohromný talent a tato deska to předvede celému světu.

MR: Pomineme-li fakt, že je zde do procesu zapojeno méně lidí - jaký je hlavní rozdíl mezi nahráváním se Slipknot a Stone Sour?

Věci mi ve Stone Sour připadají o něco jednodušší. Jsme velcí kamarádi, dokážeme se na všem hned dohodnout a navíc jsme velkými fanoušky práce těch ostatních. Máme skutečnou radost, když někdo jiný přijde s něčím zajímavým. Asi si dokážeš představit, že s menším počtem lidí je o něco jednodušší vnášet do hudby nové prvky, posílit ty písně a dostat je na vyšší úroveň. Když se pracuje ve Slipknot... věci jsou obvykle předem nalajnované.

MR: Co si mám představit pod pojmem "nalajnované"? S takovým počtem členů bych si spíš myslel, že jednotliví členové neustále vnášejí nové nápady - někdy možná až příliš.

S takovým množstvím lidí vzniká určitá jistota, že hudba bude mít mnoho vrstev. Víš, že Craig přijde s něčím, Clown s něčím jiným, Fehn s něčím jiným - každý přispěje a vytvoří se tak mnoho vrstev. Takže ano, někdy to skutečně může být lavina nápadů a do určité míry předem víš, jak se věci mohou vyvrbit.

Se Stone Sour jsem téměř pořád něčím překvapený. Začneme s jádrem písně, poté horlivě přidáváme jednotlivé elementy, ale jenom ty, které považujeme za nezbytné. Je to vzrušující proces. Písně můžou začít svou cestu v live podobě a být takové, jaké jsou. Během samotného nahrávání se ale neuvěřitelně změní. Evoluce písně z bodu A do bodu Z je trochu o něčem jiném. Hodně materiálu na této desce považuju za velkolepý - jako klasické písně z různých epoch rocku.

"Myslím si, že jsme jedna z nejlepších kapel na světě."

MR: Nemohl jsem si nevšimnout výrazného progresu v tvém hlasovém projevu. Dal si do svého zpěvu tentokrát více myšlenek a úsilí?

Ou, určitě! Chtěl jsem překonat sebe samého na všech frontách a myslím, že se mi to povedlo. Na této desce nebyla jediná věc, kterou bych chtěl udělat a nebylo by mi to umožněno. Jsem rád, že si zmínil můj zpěv, protože jsem se na něj hodně soustředil. Chtěl jsem do každé písně napumpovat co nejvíce melodií a harmonie. Šlo mi o to, abych se dostal co nejdál od těch uřvaných věcí. Dělal jsem to v minulosti už víc než dost.

Není nic špatného na uřvaném stylu zpívání a já budu první, kdo přizná, že to s sebou nese určitý typ emocí. Ale pomalu stárnu a nemůžu pořád dokola křičet a řvát o stejných věcech. Písně, jež píši pro Stone Sour, přímo vybízejí k umírněnějšímu přístupu. Je tam pořád ten plamen, ale jde o jiný typ energie. Chtěl jsem lidem ukázat, že dokážu vyjádřit emoce také skrze krásné a chytlavé melodie.

Kromě toho jsme také samozřejmě ohromně vyrostli jako kapela. Chceme jít 10x dál než na "Come What(ever) May" a jsme pro to ochotni udělat cokoliv, i kdyby nás to mělo stát všechno. I kdyby nás to mělo stát všechno do doby, než se prokopeme zpět na vrchol. Je to jako to staré čínské přísloví: "Než se dostanete na vrchol, musíte nejdřív všechno ztratit." Rozhodně neprorazíte tím, že budete dělát stejné věci pořád a pořád dokola. Nikam se pak nedostanete. Musíte riskovat všechno, abyste všechno získali.

Hlavní věc, která mne na tomto albu ale těší, je fakt, že můžeme konečně světu dokázat, jak skvělá tato kapela je. Budu upřímný - myslím si, že jsme jedna z nejlepších kapel na světě. Musíme urazit ještě dlouhou cestu, ale náš potenciál je nevyčerpatelný.

MR: Tvé texty směřují více do tvého nitra, než tomu bylo v minulosti. Bez ostychu se pouštíš i do love songů.

Jo, to bude asi tím, že jsem zamilovaný (smích)! Nesnažím se psát jiným stylem, prostě to takhle nakonec dopadlo. Beru si jednotlivé náznaky z hudby. Nejspíš to byla právě hudba, která mě přiměla k tomu, abych šel tentokrát se srdcem na trh - a abych to mohl udělat otevřeně a upřímně.

MR: Jak vůbec píšeš materiál? Sedíš s akustickou kytarou a prostě čekáš, až něco přijde?

Určitě - všechen můj materiál začíná u akustické kytary. Miluji, když můžu něco nahrát akusticky, a pak jen sleduju, jak to zbytek kapely přetvoří.

MR: Jaký typ akustických kytar používáš?

Jsem fanda kytar Gibson. Hraji na všechno od Hummingbird po J200.


MR: Když už mluvíme o hře na kytaru - jak by si popsal Jima Roota ve Slipknot a ve Stone Sour?

Skvělá věc na Jimovi je to, že je to nejenom skvěle technicky vybavený hráč, ale jeho vize a přístup ke kytarám je prostě fenomenální. Vymyslím jednu melodii v hlavě a on přijde s dalším milionem, přičemž všechny budou skvělé.

Je fantastický v obou kapelách. Může dělat všechen ten šílený metal ve Slipknot a hned přehodit vyhýbku na melodický rock se Stone Sour. Řekl bych, že se Stone Sour má o něco větší příležitost zazářit.

"'Hesitate' je nejlepší song, který jsem kdy napsal."

MR: Máš nějaký určitý způsob nahrávání demoverzí písní?

Každý máme svůj odlišný přístup. Skvělé na současné technologii je to, že je provázána s vaší představivostí, takže kdykoliv přijde inspirace, můžete zachytit téměř vše, co slyšíte. Používáme vše od Pro Tools po GarageBand.

Když nahrávám dema, jdu většinou do studia a nahrávám všechny nástroje, ale nechám všechno tak nějak otevřené, aby si s tím zbytek kapely mohl dělat, co chce. Skvělými příklady jsou například písně "Dying" a "Hesitate" z nové desky - šel jsem do studia a nahrál klavír, bicí, kytaru, basu, prostě všechno. Byly to skvělé demoverze, ale když je dostal do ruky zbytek kapely, udělal z toho něco 1000x lepšího. Demo "Hesitate" bylo super, ale co s tím udělali ve studiu.. teď bych řekl, že je to nejlepší song, který jsem kdy napsal.

MR: Řekni mi něco o té písni. Text se zdá být velmi osobním.

Je to vlastně o životě v nefungujícím vztahu a o potřebě se z něj dostat.

MR: Mám pravdu, když si domyslím, že je to o tvé bývalé ženě?

Nechci to příliš specifikovat. Ale je to o tom, že jste v hrozné situaci a uvědomujete si, že z toho musíte ven. Protože mnoho lidí raději zůstane v něčem, co nefunguje, a má strach podniknout riskantní kroky - klidně i za cenu toho, že poté zůstanou sami. I když si nějakou dobu připadáte sami, nakonec z toho vyjdete silnější. Tato píseň je o tom, jak té druhé osobě říkáte 'Toto nefunguje, není to dobré ani pro jednoho z nás a ať už se stane cokoliv, nikdy to dobré už nebude. Musím proto odejít.'

MR: Vím, že nerad specifikuješ, ale trochu teď čtu mezi řádky.

To je v pořádku. Ale raději bych nechal věci otevřené k volné interpretaci každého z posluchačů. Nechci posluchače mystifikovat a odkazovat je někam, kde se sami nenajdou.

MR: A co píseň "Say You'll Haunt Me"? Textově zní jako obrácená strana "Hesitate".

Ano, je to tak. Je to o velmi pozitivní a vášnivé lásce, kterou můžete sdílet s jinou osobou. Když se ráno vzbudíte a máte obrovskou radost z toho, že můžete prožít další den společně. To je pro mne skutečné požehnání, jelikož byla většina mého života poznamenána destruktivní láskou.

Je to ten typ "hlava v oblacích", "Bože, nevím, co bych si bez tebe počal" love songu. Stačí se podívat na refrén: "Say you'll never die/ you'll always haunt me." Snažím se tam říct, že budu radši, když mě ta osoba bude pronásledovat, než abych ji ztratil.

MR: No, Corey, být tajemný ti moc nejde - toto je očividně o tvé nové ženě (smích).

(smích) To bude asi pravda. Kámo, je to úžasné. Dokud jsem ji nepotkal, neměl jsem naději. Každý den mě udivuje, mám obrovské štěstí, že ji mám.

MR: Řekni mi něco o spolupráci s Nickem Raskulineczem, z něhož se stal během posledních let velký pojem. Co vnesl do vašeho nahrávacího procesu?

Nick byl jedním z prvních lidí, kteří věřili v potenciál této kapely. Na " Come What(ever) May" odvedl obrovský kus práce a na nové desce se ještě překonal. Je to velký fanda rockových kapel. Žije a dýchá hudbou. Jeho entuziasmus je nakažlivý. Nejdůležitější na něm je, že si s vámi sedne, vyslechne si, kam chcete jít, a udělá vše proto, abyste se tam dostali. Tlačí vás, hází na vás nápady, ale nejde mu o to, aby byla vaše deska jeho deskou. Chce, aby byla každá kapela nejlepší ve svém okolí, ale aby byla pořád sama sebou.

"K plánům Slipknot - nejsou žádné plány. Nejsou naprosto žádné plány."

MR: Pro Slipknot to byl pochopitelně těžký rok. Smrt Paula Graye byla velmi tragická...

(povzdechne si) Ano, to byl.. upřímně řečeno, zatím je pořád příliš brzy na to, abych o tom všem vůbec mluvil. Stále to všichni zpracováváme a hledáme způsob, jak se s tím vypořádat. Paulova smrt byla obrovskou ranou. Byl ohromnou, ohromnou součástí kapely. Jeho kreativita, styl psaní.. myslím, že se mu nikdy nedostalo pozornosti, kterou si zasloužil.

Jak to tak vidím, nechce se mi ani mluvit o faktu, že už tu s námi není. Je to ohromná ztráta. A k plánům Slipknot - nejsou žádné plány. Nejsou naprosto žádné plány.

MR: Chápu, že ztráta Paula je pro tebe pořád čerstvá, ale - čistě v rovinách teorie a bez žádných časových plánů - dokážeš si představit, že se Slipknot vrátí?

Nevím. Abych řekl pravdu, opravdu nevím. Na Slipknot teď nemůžu ani pomyslet. Je to teď to poslední, nad čím bych uvažoval. Ale až to vyřešíme, dáme světu vědět. Jenom teď nedokážu říct, kdy to bude.

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé.
slipknotman | 2010-10-17 11:36 |
 #27 
slipknotman1
shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shock shockco bude
Lessa | 2010-09-24 18:09 |
 #26 
Lessa1
n5ver: Já bych řekla že si tu skutečnost že SS nikdy nebudou na úrovni SlipKnoT dobře uvědomuje a proto kolem toho dělá takový divadlo....ale je možný že se pletu,..je to čistě muj názor smile
n5ver | 2010-09-23 16:14 |
 #25 
n5ver1
Pennywise a ZeroHero: Souhlas! Holt se corey musi smirit s tim, ze SS nikdy nebudou tak slavny a dobry jako SlipKnoT.
Pennywise | 2010-09-23 14:30 |
 #24 
Pennywise1
ZeroHero souhlas, jinak docela mě leze krkem ten pořád neustávající neskutečný hype kolem nové desky Stone Sour, které navíc dle mého názoru nesahá ani po kotníky minulé desce. Jen čekám, kdy narazím na rozhovor, kde Corey nebude do nebes vychvalovat nové SS jak je to ta nej věc na světě, to mi už příjde docela otravné.
kubo6911 | 2010-09-23 08:58 |
 #23 
kubo69112
R.I.P. slipknot :(
ZeroHero | 2010-09-22 22:32 |
 #22 
ZeroHero1
Ja nevim, ja coreyho proste nemam rad, chapu ze pro nej muze bejt frustrujici ze se hodne lidi zajima o slipknot a ne o stone sour, ale uprimne, kdo z vas by znal stone sour kdyby neznal slipknot? Ja ne. A proste corey taylor na me pusobi uz delsi dobu cim dal vic jako arogantni, namyslenej a sebestrednej. A mozna se na me sesypete s milionem hypotez a ospravedlneni proc tomu tak je, ale pro me je podstatny ze Joey ted zrovna taky vydal album, dokonce po delsi dobe jak stone sour a proste ohledne slipknot 110% pozitivni... oproti tomu corey taylor... no radsi uz nebudu mluvit, este bych se zbytecne nastval
luhi | 2010-09-22 15:57 |
 #21 
luhi2
Tak presne jak pise Corey8--plne s nim souhlasím:-)) chce to cas tak cekejte..ja taky verim,ze slipknot budou pokracovat,bylo to vzdycky kdyz meli pauzu mezi albama..tak ted to je zase..,uvidime:-)) verte!!
sickness | 2010-09-22 12:12 |
 #20 
sickness3
kokos serte všetci na to, bože ja coreymu držim palce nech sa mu darý a je jedno ským... a kde , je to človek preboha!! stay(sic)
BrzdaCZ | 2010-09-22 00:10 |
 #19 
BrzdaCZ1
Má pravdu předsedo, osobně si myslím, že na nové SlipKnoT album si nějakou chvíli (pár let) počkáme, ale nakonec se dočkáme.
Corey(8) | 2010-09-21 23:10 |
 #18 
Corey(8)admin
pokud by se stal opačný opak, asi by se stalo přesně to, co jsem napsal.. ale ironie stranou, chápu to, na mém názoru to však nic nemění.. Stone Sour jsou podle mě pro Coreyho na úrovni Slipknot, on se nesnaží Slipknot podceňovat či shazovat, ale spíš mu jde o to, aby Stone Sour stoupli v očích širší veřejnosti, která je pořád považuje za jakýsi levoboček Slipknot.. Slipknot žádný hype nepotřebují, kdežto Stone Sour, jejichž poslední dvě desky jsou, alespoň podle mě, minimálně na úrovni posledních alb Slipknot, si to jednoznačně zaslouží.. Audio Secrecy vznikalo téměř půl roku, pokud polovina otázek v rozhovorech směřuje k nějakým srovnáním se Slipknot, osobně by mě to určitě naštvalo taky..
iowa2 | 2010-09-21 22:36 |
 #17 
iowa21
cory(8).ty jsi nak moc jisty aby se ale nestal opačný opak.


teď mě nasraly na metalshopu ja si chcu obědat trika slipknot a ty kurvy nemaj ty co jsem chtěl grr
Corey(8) | 2010-09-21 22:30 |
 #16 
Corey(8)admin
"Corey se snaží úplně zazdít SlipKnoT" > přečtěte si vyjádření Coreyho z období po vydání Stone Sour a Come What(ever) May. Po vydání Stone Sour tvrdil, že Clown balacnuje mezi genialitou a naprostým idiotem, po Come What(ever) May zase musel ujišťovat, že vůbec někdy vyjde ještě nějaké Slipknot album. Tyhle "zazdil" kecy jsou názorem někoho, kdo vidí slova, nikoliv poselství. To, že má Taylor problémy s neustálýma otázkama okolo Slipknot, je známý fakt - už jenom kvůli tomu, že když působí ve Slipknot, nikdo se ho na Stone Sour neptá. Absolutně se nedivím tomu, že je z toho frustrovaný, kor v tomhle těžkém období.

Jediný problém bych viděl snad v tom, že mezi sebou mají viditelný rozkol Jordison a Taylor, tedy, po kreativní stránce, hlavní hnací motory Slipknot. Vůbec se nabojím toho, že by Corey nechtěl ve Slipknot pokračovat, tohle období hájení Stone Sour a odsouvání Slipknot už tak nějak patří k jeho mentalitě a kvůli výše zmíněným důvodům to plně chápu. Murderdolls přišli s kvalitou, Stone Sour s velkolepým albem, podle mě se není čeho obávat. smile
n5ver | 2010-09-21 21:49 |
 #15 
n5ver1
vidis jak jsem byl nastvanej a kvuli tomu psal kraviny lol
Speedy515 | 2010-09-21 20:06 |
 #14 
Speedy5152
n5ver: tak na to mi ani google translator nepomuze..
n5ver | 2010-09-21 19:26 |
 #13 
n5ver1
Speedy515: No mel si mu, ale me to nevadi. Rikam co si o tom vsem myslim! Corey SlipKnoT jednoznacne zazdil to je jasne vsem. A ta patice? To by mela byt ukazka, ze lidi o SlipKnoT stale stoji! A miluju me kdyz nekdo nebo neco miho zacne ponozvat! Tak holt moje komentare neber v potaz a tecka! Fakt nemam absolutni naladu tu cist od nekho ze pisu hovadiny! Diky
iowa2 | 2010-09-21 19:02 |
 #12 
iowa21
joey se vyjadřil že se slipknot plánuje už plány a že to probíral s clownem ale třeba cory chce rok počkat a pak teprve plánovat.a cory stejně prohlasil že 1,5 bude koncertvat tak si dejte odchod
Speedy515 | 2010-09-21 17:53 |
 #11 
Speedy5152
d3eP: zrovna tvůj komentář jsem neměl na mysli, ale když to tak bereš, tak brát ti to nebudu...
d3eP | 2010-09-21 15:44 |
 #10 
d3eP2
Speedy515: zase se uklidni :) coreye tady nikdo neobviňuje... každej z tohohle dlouhýho rozhovoru má nějakej pocit, a podle mýho má taky každej právo napsat svůj názor.. napsal sem, že mi to to tak příjde a né, že to tak určitě je smile takže si okřikujte někoho jinýho pane Brumbále
darthadamus | 2010-09-21 15:03 |
 #9 
darthadamus1
Mám stejný pocit....
MaLdA | 2010-09-21 14:36 |
 #8 
MaLdA4
Corey se snaží úplně zazdít SlipKnoT. Vsude dava SS . Nerek bych ze by se chtel jeste ke SlipKnoT vracet a jestli se vrati tak zahrajou jeden rok a konec Enigmy
mr.cenda | 2010-09-21 09:27 |
 #7 
mr.cenda2
Corey8: Super novinka. U M-L si aspoň já pěkně odpočinu a dostanu se víc do dění toho kolosu. Díky ;)
BadCorey | 2010-09-21 07:15 |
 #6 
BadCorey1
Lidi,i já jsem velký fanda SlipKnoT,poslouchám je od doby,někdy kolem roku 2000,žil jsem s něma téměř..byl jsem jak magor,člověk dospěje a vzhledem tomu,že SlipKnoT je skupina 9 členů, z něhož 1,velmi důležitý zemře.. cry kurvaaaa.. mě to taky sere, mám teď slzy v očích!!!! Jestli se stím Corey srovná,těžko říct..taky nikdy nemusí.. a já ho chápu a plně respektuju.. Jen se vžít do jeho situace a je jasné, proč takhle mluví o budoucnosti.. já mám ve svém okolí pár skvělých přátel,jako snad každý a dokážete si předtsavit,že by najednou nebyli? cry Myslím opravdu ty NEJ borce,kámoše!!!
Speedy515 | 2010-09-21 07:13 |
 #5 
Speedy5152
Myslím, že takové řeči nejsou na místě.. Nemůžete nikoho obviňovat a říkat, že nechce.. Vy si možná řeknete, že už jsou to 4 měsíce od Paulova úmrtí a že by mohli říct stanovisko, ale nikdo neví co prožívají oni a co se stalo...

A petice? To má být vtip? My nemáme právo je tlačit do něčeho... Oni si můžou vzít i 4 roky pauzu a uděláme s tím hovno... Můžeme být rádi, že se k tomu aspoň vyjádří.. Kdyby se nevyjádřil a říkal to co na začátku, tak by jste zase nadávali, že se k tomu odmítá vyjídřit..

Takže takové řeči typu ať už se rozmyslí, Corey tam hrát nechce, uděláme petici apod. si nechte...
n5ver | 2010-09-20 23:34 |
 #4 
n5ver1
presne... a ja to nechapu, ale co ono ho to mozna za cas prejde nebo jestli ho premluvi ostatni clenove. nam nezbyva nic nez jen doufat a nebo udelat petici :) ale to chce .com hosting dobrou propagaci atd... tak snad se toho nekdo ujme
d3eP | 2010-09-20 23:29 |
 #3 
d3eP2
tongue přijde mi, že Corey už se Slipknot ani hrat nechce.. vyzdvyhuje Stone Sour nad to vsechno.. docela me to mrzi, ale nadruhou stranu to chapu
n5ver | 2010-09-20 23:18 |
 #2 
n5ver1
tak nevim no corey poradne o tom nechce premyslet... ja myslim ze by si to mohli uz ujasnit!
Bullshit | 2010-09-20 22:20 |
 #1 
Bullshit1
Nooo... je vidět že je z Audio Secrecy uplně nadšenej, ale zase pořád zdrcenej nad smrtí Paula cry je vidět, že se přes to přenáší težce! Joey a Corey se už vyjádřili, ale zajímalo by mě co si o budoucnosti SlipKnoT myslí i ostatní čelnové!!
Sekce, novinky, soutěže, foto, multimedia, affiliates: Corey(8)     |     Design, html, css, php & mysql, server, sponzor: Venom
[ jakékoli neoprávněné kopírování veškerých textů, zdrojových souborů a grafických prvků z tohoto serveru je přísně zakázáno ][CNW:Counter]